Sprendimo priėmimo procesas, kuris atliekamas besimokančiojo atžvilgiu Virtualioje Mokymo(si) Aplinkoje (VMA), reikalauja kelių pakankamai sudėtingų uždavinių sprendimo. Mus labiausiai domina du. Pirmasis – siekama apmokyti programinį agentą atpažinti būseną, kurioje jis yra duotoju momentu. Antrasis – trokštama, kad agentas priimdamas sprendimus vadovautųsi optimalia strategija, kuri priimtina žinant, kad agentas yra tam tikroje būsenoje. Antroji problema jau kartą buvo aptarta [2]. Pasiūlytas agento būsenos atpažinimo uždavinio sprendimas remiasi klasifikavimo rezultatu konkretaus besimokančiojo atžvilgiu. Klasifikavimas atliekamas duomenyse rastų grupių atžvilgiu taikant klasifikavimo taisykles, kurios priskiria duotąjį besimokantįjį į kurį nors vieną galimą klasterį. Straipsnyje aptartas konceptualaus klasterizavimo metodas, kuris pateikia tinkamas priemones iškeltai problemai spręsti.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.