Testų taikymas mokymosi eigai valdyti SCORM standartą atitinkančiuose e-mokymosi kursuose
Straipsniai
Jurgita Lieponienė
Panevėžys College
Regina Kulvietienė
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2010-12-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2010.22
PDF

Reikšminiai žodžiai

grįžtamoji informacija
SCORM
testas

Kaip cituoti

Lieponienė, J. and Kulvietienė, R. (2010) “Testų taikymas mokymosi eigai valdyti SCORM standartą atitinkančiuose e-mokymosi kursuose”, Lietuvos matematikos rinkinys, 51(proc. LMS), pp. 121–126. doi:10.15388/LMR.2010.22.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama vertinimo grįžtamosios informacijos svarba e-mokymesi, analizuojamas testų taikymas mokymosi eigai valdyti, vertinamas mokymo valdymo sistemų Moodle, ATutor, Workplace Collaboration Learning System suderinamumas su SCORM specifikacijomis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>