Straipsnyje konstruojamas dichotominis testas, suskirstantis 12 Lietuvos universitetų į 12 grupių pagal 11 skirtingų kriterijų: studijų krypčių įvairovė, studijų tarptautiškumas, akademinis personalas, studijų sąlygos, finansavimo struktūra, studentų nuomonė, mokslo ir meno veiklos intensyvumas, aukščiausi akademinio personalo ir alumnų veiklos įvertinimai, universitete įgytos specialybės paklausa darbo rinkoje, studentų skaičius, dėstytojų skaičius dirbančių visu etatu. Taip pat pateiktas suskirstymas į 4 grupes pagal 3 kriterijus (akademinis personalas, studijų sąlygos, darbo rinka), kurių įtaka galutiniam suskirstymui buvo didžiausia. Autoriai taiko savo sukurtą algoritmą, kuriuo atliekamas objektų suskirstymas į norimą kiekį grupių, reitinguojant įvairius socialinius objektus.