Matematinės informacijos įsisavinimo efektyvumo klausimu
Straipsniai
A. Ostapenko
Kubanės valstybinis universitetas
Olga Januškevičienė
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2011-12-15
https://doi.org/10.15388/LMR.2011.me14
PDF

Reikšminiai žodžiai

informacijos įsisavinimas
matematikos mokymas
žinių sistemiškumas

Kaip cituoti

Ostapenko, A. and Januškevičienė, O. (2011) “Matematinės informacijos įsisavinimo efektyvumo klausimu”, Lietuvos matematikos rinkinys, 52(proc. LMS), pp. 128–133. doi:10.15388/LMR.2011.me14.

Santrauka

Efektyvus bendravimas su mokiniais, įsisavinant gaunamą pamokos metu informaciją yra matematikos mokymo pagrindas. Straipsnyje pateikiami šio ugdymo konkretūs metodai. Pagrindinis šių metodų akcentas - matematikos mokytojo asmenybės indėlio išryškinimas ugdymo procese.

 



PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.