Šiame darbe taikant edukometrinius metodus analizuojama, kokią įtaką mokyklinės matematikos mokymosi patirtis bei rezultatai turi studentų studijų sėkmei antrajame kurse universitete. Taip pat analizuojama dėstytojų, vertinančių studentų žinias, subjektyvumo įtaka galutiniam studentų žinių vertinimo rezultatui. Tiriami MRU viešojo administravimo specialybės antrojo kurso studentai. Taip pat, remiantis empiriniais duomenimis, nagrinėjama, kokią įtaką matematikos supratimui turi jų polinkis į matematikos disciplinas. Skaičiavimais patvirtinama, kad laikiusių valstybinius matematikos egzaminus studentų taikomosios matematikos egzamino rezultatai yra geresni. Šie rezultatai taip pat patvirtinami nustatant studentų populiacijos klasterius, kuriuose jie sugrupuojami pagal mokyklos baigiamojo valstybinio egzamino ir taikomosios matematikos įvertinimus ir kiekybinių metodų studijų universitete rezultatus.