Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Autoriams
Pranešimai
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Best Paper Award
Redakcinė kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Kontaktai
Prisijungti
en
T 41 (2007): Informacijos mokslai
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Autoriams
Pranešimai
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Best Paper Award
Redakcinė kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Pradžia
/
Information & Media
/
Archyvas
/
Informacijos mokslai
T 41 (2007)
Information & Media
Informacijos mokslai
Publikuota 2007-01-01
Žinių visuomenė
Audronė Glosienė
Kūrybingumas žinių visuomenėje: idėjų žemėlapis
Santraukos peržiūros 525
9-240
9-240.pdf
Jūratė Kuprienė | Marija Prokopčik
Projektas DigitalPreservationEurope: bendradarbiavimo tobulinimas skaitmeninio išsaugojimo srityje
Santraukos peržiūros 380
25-32
25-32.pdf
APŽVALGOS
Gintarė Garnytė | Dalius Miežinis
Kompiuteriniai meno informacijos ištekliai
Santraukos peržiūros 402
115-120
115-120.pdf
Žinių vadyba
Renaldas Gudauskas | Rimantas Gatautis | Elena Vitkauskaitė
Statybų sektoriaus smulkių ir vidutinių įmonių ateities e. vizija: e. verslo perspektyva
Santraukos peržiūros 474
33-41
33-41.pdf
Laima Zalieckaitė | Audronė Ona Ona Mikalauskienė
Organizacijos žinių struktūrų ir jų vadybos prieigų analizė
Santraukos peržiūros 525
42-57
42-57.pdf
Renata Matkevičienė
Verslo organizacijos informacinės aplinkos tyrimas
Santraukos peržiūros 574
58-69
58-69.pdf
Tatjana Brazaitienė | Zenonas Brazaitis
Volumetric modelling of economic index structures
Santraukos peržiūros 361
70-75
70-75.pdf
Švietimas žinių visuomenėje
Valentina Dagienė | Eglė Jasutienė
Informacinės technologijos matematikai vizualizuoti ir tyrinėti
Santraukos peržiūros 513
76-88
76-88.pdf
Zigmas Kairaitis
Geografinės informacijos skaitymas edukacinės komunikacijos požiūriu
Santraukos peržiūros 354
89-97
89-97.pdf
Valentina Dagienė | Danutė Krapavickaitė
Pradinio ir specialiojo ugdymo Lietuvoje analizė informacinių technologijų naudojimo požiūriu
Santraukos peržiūros 594
98-114
98-114.pdf
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites