T 99 (2024): Information & Media [Kaupiamasis]

T 99 (2024)

Information & Media
[Kaupiamasis]
Publikuota 2024-01-12

Straipsniai

Emira Bajçinca
Skaitmeninimo pasekmės ir iššūkiai Kosovo žurnalams socialinių medijų eroje
Santraukos peržiūros 261 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 133 | Straipsnio (HTML) peržiūros 57
Audrius Dabrovolskas
Kino rinkodara ir prekės ženklo tęstinumas: „Redirected/Už Lietuvą!“ atvejo analizė
Santraukos peržiūros 205 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 176 | Straipsnio (HTML) peržiūros 35
Vladislav Fomin | Tan Gürpinar | Dovilė Balevičienė
Blokų grandinės technologijų kompetencijų modelio, skirto tarpdisciplininėms studijų programoms, sukūrimas
Santraukos peržiūros 172 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 95 | Straipsnio (HTML) peržiūros 9
Satinder Kumar | Bipinpreet Kaur | Shavina Goyal
Sveikatingumo tematikos nuomonės formuotojų vaidmuo socialinėse medijose ketinant pirkti funkcinius gėrimus: poveikio moderavimas atsižvelgiant į sveikatos sąmoningumą
Santraukos peržiūros 238 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 162 | Straipsnio (HTML) peržiūros 10
Oleksandr Kapranov
Between a Burden and Green Technology: Rishi Sunak’s Framing of Climate Change Discourse on Facebook and X (Twitter)
Santraukos peržiūros 99 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 32 | Straipsnio (HTML) peržiūros 7
Lady Joanne Tjahyana | Fanny Lesmana
Subjektų nuotaikų, susijusių su kuro kainų padidėjimu, analizė Indonezijos internetinėje žiniasklaidoje, naudojant „Netray“ stebėjimo įrankį
Santraukos peržiūros 48 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 29 | Straipsnio (HTML) peržiūros 4