Įvadas. COVID-19 pandemija paskatino įvairias reklamos strategijas visame pasaulyje, o humoro taikymas buvo vienas iš dažniau taikytų metodų. Tyrimo metodas. Šio tyrimo tikslas – ištirti humoro panaudojimą reklamose Maroke pandemijos metu taikant semiotinę perspektyvą. Analizė. Tyrime taikomas kokybinis metodas, o analizei pasitelkiamas Barthes’o denotacinių ir konotacinių reikšmių modelis. Rezultatai. Tyrimo rezultatai rodo, kad, kai humoras naudojamas kontekstualiai, jis gerokai sustiprina reklamos poveikį. Tyrimas atskleidžia Maroko reklamos agentūrų kūrybiškumą ir gebėjimą prisitaikyti naudojant humorą, kad pritrauktų auditoriją krizės metu. Išvados. Šis tyrimas išryškina humoro taikymo veiksmingumą reklamoje precedento neturinčiais laikais ir, atlikus semiotinę Maroko konteksto analizę, pateikia įžvalgų apie adaptyvias reklamos strategijas.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.