Krizių įveikimas: humoro taikymo reklamose per COVID-19 Maroke tyrimas
Straipsniai
Abdelkrim Chirig
Chouaib Doukkali University image/svg+xml
https://orcid.org/0000-0003-2864-5532
Karima Bouziane
Chouaib Doukkali University image/svg+xml
https://orcid.org/0000-0003-1510-9087
Marouane Zakhir
Chouaib Doukkali University image/svg+xml
https://orcid.org/0000-0001-9303-3968
Publikuota 2024-07-18
https://doi.org/10.15388/Im.2024.99.7
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

COVID-19
denotacinė reikšmė
konotacinė reikšmė
humoro apeliacija
semiotinė analizė
reklama

Kaip cituoti

Chirig, A., Bouziane, K., & Zakhir, M. (2024). Krizių įveikimas: humoro taikymo reklamose per COVID-19 Maroke tyrimas. Information & Media, 99, 126-144. https://doi.org/10.15388/Im.2024.99.7

Santrauka

Įvadas. COVID-19 pandemija paskatino įvairias reklamos strategijas visame pasaulyje, o humoro taikymas buvo vienas iš dažniau taikytų metodų. Tyrimo metodas. Šio tyrimo tikslas – ištirti humoro panaudojimą reklamose Maroke pandemijos metu taikant semiotinę perspektyvą. Analizė. Tyrime taikomas kokybinis metodas, o analizei pasitelkiamas Barthes’o denotacinių ir konotacinių reikšmių modelis. Rezultatai. Tyrimo rezultatai rodo, kad, kai humoras naudojamas kontekstualiai, jis gerokai sustiprina reklamos poveikį. Tyrimas atskleidžia Maroko reklamos agentūrų kūrybiškumą ir gebėjimą prisitaikyti naudojant humorą, kad pritrauktų auditoriją krizės metu. Išvados. Šis tyrimas išryškina humoro taikymo veiksmingumą reklamoje precedento neturinčiais laikais ir, atlikus semiotinę Maroko konteksto analizę, pateikia įžvalgų apie adaptyvias reklamos strategijas.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 12 13 14 15 16 > >>