Pirmasis organizuotas feminisčių judėjimas Kolumbijoje 1954 m. pareikalavo moterų teisės balsuoti ir, nepaisant progresyvių programų ir dešimtmečius trukusio darbo, jis vis dar nėra tinkamai atspindimas tradicinėje žiniasklaidoje. Naudodamos socialines medijas, šios aktyvistės gali tiesiogiai pasiekti auditoriją, skleisti informaciją ir ginčyti esamus naratyvus. Šiame tyrime sprendžiamas klausimas: kaip instagrame konstruojami diskursai apie feminizmą Kolumbijoje? Remiantis tinklo etnografijos (netnography) ir kritine diskurso analize, straipsnyje analizuojamos diskusijos dėl publikacijų ir komentarų populiariausioje feministinėje instagramo paskyroje Kolumbijoje @LasIgualadas. Rezultatai rodo, kad platformos naudojimas gali padėti sukurti mažiau stereotipinį požiūrį į judėjimą, kartu informuojant visuomenę apie jo darbotvarkę ir didinant informuotumą apie moterų teisių pažeidimus. Tačiau @LasIgualadas diskusijose vis dar dominuoja moterys (80,5 proc.), o kai kurios temos, pavyzdžiui, abortai ir LGBTQI+ teisės, kai kurių instagramo vartotojų komentaruose iškraipomos arba nuo jų nukrypstama.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.