Dėstytojo teikiamas grįžtamasis ryšys, lydimas studentų savirefleksijos, skatina mokymosi aplinkų integraciją ir kartu studentų asmeninės mokymosi aplinkos kūrimą. Analizuojant tiek pedagoginį, tiek technologinį asmeninės mokymosi aplinkos diskursus atkreipiamas dėmesys į studento informacinės elgsenos svarbą asmeninės mokymosi aplinkos kūrimui.
Šiame tyrime nagrinėjama studentų informacinė elgsena, inicijuojama dėstytojo teikiamo grįžtamojo ryšio. Atliktas žvalgomasis tyrimas (apklausa, n = 111) parodė, kad dėstytojo teikiamas grįžtamasis ryšys skatina tyrimo dalyvių savirefleksiją, jis susijęs su aiškiu dalies tyrimo dalyvių mokymosi poreikių suasmeninimu. Dėstytojo teikiamo grįžtamojo ryšio inspiruojama tyrimo dalyvių informacinė elgsena jų asmeninę mokymosi aplinką kuria per informacijos iešką ir informacinių (mokymosi) produktų kūrimą. Dėstytojo teikiamas grįžtamasis ryšys skatina gilesnę ir platesnę informacijos iešką. Atkreiptas dėmesys, kad informacijos ieškai ir informacijos įprasminimui bei naudojimui yra svarbus dėstytojo teikiamo grįžtamojo ryšio nuoseklumas. Nustatyta, kad dėstytojo teikiamas grįžtamasis ryšys skatina ir tyrimo dalyvių bendradarbiaujamąją informacinę elgseną. Tai rodo socialinės sąveikos svarbą dalinantis dėstytojo teikiamo grįžtamojo ryšio informacija, mokantis, ieškant, atrenkant informacijos išteklius, kuriant informacinius (mokymosi) produktus. Kartu tai parodo tyrimo dalyvių asmeninės mokymosi aplinkos socialinės dimensijos tikslus. Technologinių informacinės elgsenos aspektų tyrimas atskleidė, kad technologijos dažniausiai naudojamos informacijos ieškai, informacijos organizavimui ir socialinei sąveikai. Tyrimas parodė sąveikaujamąjį universiteto ir išorės technologinių platformų naudojimą.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.