Analizuojant sėkmingiausius Lietuvos kino rinkodaros atvejus, kurie susiję su socialinių medijų naudojimu ir integruota rinkodaros komunikacija, neabejotinai verta išskirti „Redirected“ pavyzdį. Šio atvejo analizė atskleidžia nuoseklaus ir novatoriško požiūrio poreikį siekiant pritraukti žiūrovų dėmesį ir motyvuoti žiūrėti filmą, ypač mažesnėse kino industrijose. Kadangi Lietuvos kino industrija priskiriama mažosioms, vien novatoriškos rinkodaros komunikacijos strategijos nepakanka, todėl pats filmas turi būti arba labai reikšmingas (pavyzdžiui, tęsinys) arba, kaip „Redirected/Už Lietuvą“ atveju, turi pratęsti tęsinį ir tuo pat metu kino žiūrovams būti „kažkuo nauju, bet vis tiek pažįstamu“.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.