Moterys vis aktyviau dalyvauja įvairiose srityse, todėl jų įsitraukimas į politiką kelia didelį susidomėjimą. Remiantis ankstesniu straipsniu šia tema (Dan & Iorgoveanu, 2013), šiame straipsnyje siekiama išanalizuoti, kaip Viorica Dăncilă ir Klaus Iohannis 2019 m. prezidento rinkimų kampanijos metu yra vaizduojami kaip politiniai kandidatai. Tyrimas atliekamas kiekybiškai ir kokybiškai lyginant kokybišką ir bulvarinį turinį. Tyrime keliama dvejopa prielaida. Pirma, straipsnyje tiriama, ar naujienų apžvalgoje du pagrindiniai kandidatai prezidento rinkimuose yra tendencingai vaizduojami lyties atžvilgiu. Antra, siekiama nustatyti, ar yra skirtumų tarp kokybiško ir bulvarinio turinio. Duomenys rodo, kad kandidatė labiausiai pastebima bulvarinėje spaudoje, kad vyriškosios temos dominuoja ir, kad kandidatas pristatomas kaip turintis daugiau šansų užimti postą.