Mokslininkai pabrėžia poreikį komunikacijai būti strateginio organizacijos valdymo dalimi ir jos svarba organizacijai yra pripažįstama, vis tik komunikacijos, kaip verslo organizacijų sėkmės ir vertės kūrimo, vaidmuo nėra vertinamas. Straipsnyje pristatomas tyrimas, kurio tikslas – ištirti verslo organizacijų vadovų požiūrį į komunikacijos specialistų vaidmenį. Verslo organizacijų vadovų požiūriams surinkti taikyti individualūs pusiau struktūruoti interviu. Tyrimo rezultatai atskleidė iki šiol netyrinėtą paradoksą. Nors verslo organizacijų vadovai aukščiausio lygio komunikacijos specialistus įvardija strateginiais konsultantais, vadovų išreiškiamas poreikis komunikacijos specialistų gebėjimams strategijos kūrimo procese yra labiau techninio operatyvinio, o ne strateginio pobūdžio. Vadovai linkę ignoruoti pagrindinę strateginės komunikacijos misiją – suderinti komunikacijos strategiją su verslo organizacijos strategija. Tradicinis požiūris į komunikacijos specialistų vaidmenį lemia, kad jie nėra traktuojami kaip svarbūs strategai kuriant ir įgyvendinant verslo organizacijos strategiją.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.