Šiame tyrime aptariama, kokią įtaką reklama daro televizijos žiūrovų suvokimui apie grožį. Tyrime išsamiai analizuojamas medijų poveikis grožio ir tiesos suvokimui. Tyrimas buvo vykdomas nuo 2021 m. lapkričio iki 2022 m. gegužės, o duomenys buvo surinkti pasitelkiant individualius pokalbius su 22 moterimis nuo 18 iki 63 metų amžiaus. Gauti duomenys buvo interpretuojami naudojant Stuarto Hallo kodavimo / dekodavimo modelį bei Peirce’o trichotomiją ir Foucault tiesos santykį ir tiesos žaidimus. Tyrimo metu nustatyta, kad viena iš naujų reklamos funkcijų yra suteikti galimybę žiūrovėms asmeniškai įvertinti fizinio grožio standartus, ir padaryta išvada, kad grožis nėra tiesa, o reklamos sukurtas konstruktas. Moterų auditorija mato moteris, vaizduojamas reklaminiuose skelbimuose, įvairiais reikšmingumo ir jautrumo aspektais.