Komunikacijos specialistai dažnai siekia greitos kiekybinės ir kokybinės informacinės kampanijos rezultatų analizės žiniasklaidos erdvėje. Tokios analizės reikalauja komercinių prekių ženklų viešųjų ryšių departamentai, politikos technologai ir informacinių karų bei ideologijos ekspertai. Šiame straipsnyje pristatomas naujas požiūris į informacinių kampanijų rezultatų analizę. Viešųjų ryšių pranešimų naudojimas kaip informacinių kampanijų žiniasklaidos analizės kategorija suteikia pagrindą patikimam efektyvumo vertinimui, taip pat nuodugniai veiksnių, prisidedančių prie pasiekimų ar nesėkmių, analizei. Šis metodas leidžia kampanijos organizatoriams suprasti, kokią žinią geriau skleisti žiniasklaidoje. Kitaip tariant, per kokio tipo kampanijos iniciatorių ar jų oponentų pranešimus nuomonė efektyviau perduodama žiniasklaidos auditorijai. Mes manome, kad pranešimas yra sprendimas, kuriame objektas ar predikatas yra susijęs su informacinės kampanijos esme. Naudodami jį kaip analizės kategoriją ir kelių tipų pranešimą kaip analizės subkategorijas, galime derinti kokybinius ir kiekybinius metodus ir tuo pačiu metu išvengti daugelio turinio analizės, diskurso analizės ir naratyvinės analizės apribojimų. Mes parodome, kaip šis metodas veikia žlugusios informacinės kampanijos, kuri Ukrainos parlamente propagavo lobistinį ir populistinį įstatymo projektą, pavyzdžiu. Mes atskleidėme, kad tik mūsų metodas gali paaiškinti jos žlugimo priežastis ir suteikti geriausią būdą, kaip pagerinti komunikaciją.