Šiame straipsnyje analizuojamas JAV ir NATO, kaip Kosovo draugų, vaizdavimas Kosovo žiniasklaidos diskurse. Tyrime bus naudojama kritinio diskurso analizė, pagrįsta Van Dijko modeliu, siekiant parodyti draugystės diskurso susiformavimą ir tęstinumą Kosovo žiniasklaidoje. Analizuojamos dvi kasdienės žiniasklaidos priemonės: Koha Ditore ir Epoka e Re, daugiausia dėmesio skiriant strategijoms, naudojamoms kuriant Kosovo draugų įvaizdį šalims, kurios rėmė naujos Kosovo valstybės nepriklausomybę. Ideologinis draugystės diskurso kūrimas nurodomas kaip dominuojanti tema šiuose dviejuose pagrindiniuose laikraščiuose, kita vertus, laikraščiuose pabrėžiamos dvi skirtingos draugystės diskurso panaudojimo perspektyvos, kurios yra pritaikytos prie atitinkamų straipsnių redakcinės politikos ir įtikinamų tikslų.