Straipsnyje tiriamos Indonezijos visuomeninių judėjimų komunikacijos strategijos kaip pastangos kovojant prieš melagingą informaciją. Tyrimo tikslams pasitelkta turinio analizė ir išsamus internetinis klausimynas leido ištirti, kaip šie judėjimai rengė kampanijas nukreiptas į visuomenės medijos informacijos raštingumo didinimą. Tyrimo išvados parodė, kad ne internetinis bendravimas buvo plačiai taikomas užtikrinant tiesioginį visuomenės įtraukimą ir supratimą. Internetinės komunikacijos atveju, konkrečiai analizuojant turinį, kuriuo dalijamasi Instagram platformoje, buvo nustatyta, kad visuomeniniai judėjimai daugiausiai naudojosi platformos teikiamomis rinkodaros priemonėmis ir dalijosi daugiausia su ne internetine veikla susijusiu turiniu, o ne medžiaga apie medijų informacijos raštingumo didinimą. Remiantis tyrimo išvadomis teigiama, kad prioritetas turėtų būti teikiamas skaitmeniniam turiniui apie medijų informacijos raštingumą, kadangi 140 milijonai Indonezijos gyventojų yra aktyvūs socialinių platformų naudotojai, iš kurių didžiausią dalį sudaro 18-24 m. amžiaus gyventojai, kurie šiose platformose linkę susidurti su melagingomis žiniomis.