Tradicinių, elektroninių ir daugiakanalių pardavimų metodų ir rezultatų sąryšio vertinimo teoriniai aspektai
Straipsniai
Gytė Piatkovskytė
Vilniaus universitetas
Aurelija Ulbinaitė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-12-20
https://doi.org/10.15388/Im.2018.83.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

pardavimų metodai
fizinė parduotuvė
internetinė parduotuvė
vienakanalė vs. daugiakanalė prekyba
kiekybiniai ir kokybiniai vertinimo kriterijai
finansiniai rodikliai
vartotojų pasitenkinimas
vartotojų lojalumas

Kaip cituoti

Piatkovskytė, G., & Ulbinaitė, A. (2018). Tradicinių, elektroninių ir daugiakanalių pardavimų metodų ir rezultatų sąryšio vertinimo teoriniai aspektai. Information & Media, 83, 121-141. https://doi.org/10.15388/Im.2018.83.8

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Įmonių, veikiančių globaliame, nuolat tobulėjančiame informacijos ir komunikacijos technologijų spartaus augimo, komunikacijos formų transformacijos, intelektiniu kapitalu ir žiniomis pagrįsto konkurencingumo laikmetyje, pardavimų metodų pa(si)rinkimas yra veiklos rezultatus, tarp jų – įmonių efektyvumą, bendradarbiavimą, rinkos dalies poziciją ir kitus rodiklius, lemianti pardavimo proceso dalis. Prieš priimant sprendimą dėl pardavimų metodo, kuriuo remiantis bus pasiekiamas galutinis vartotojas, pasirinkimo, prieš priimant sprendimą keisti pardavimų metodą ar po jo pakeitimo, įmonėms būtina atlikti detalų pardavimų metodo poveikio veiklos rezultatams vertinimą. Straipsnyje atskleidžiamas holistinis požiūris į sprendimų priėmimo dėl pardavimų metodų pa(si)rinkimo ar pakei­timo, pardavimų metodų ir daugiapjūvių rezultatų sąryšio vertinimą siekiant rinkos ir veiklos efektyvumo, rinkos ir vartotojų pasiekiamumo bei sėkmingos įmonės veiklos rinkoje. Atlikus sisteminę, lyginamąją mokslinės literatūros analizę, parengtas pardavimų galutiniam vartotojui metodų ir rezultatų sąryšio vertinimo teorinis modelis, skirtas įmonių pardavimų metodo (-ų) pasirinkimo sprendimams racionalizuoti.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.