Santrauka
Pagrindinis šio mokslinio darbo tikslas – išsiaiškinti, kaip kultūriniai skirtumai veikia turinio rinkodaros proceso sudedamąsias dalis. Šis tyrimas yra aprašomasis. Siekiant surinkti duomenis, Turkijos ir Lietuvos studentams buvo pateiktos apklausos anketos, kurias buvo galima užpildyti arba popieriuje, arba internetu. Atliekant tyrimą respondentų atsakymai atskleidė kultūrinės aplinkos įtaką trims svarbiausioms turinio rinkodaros sudedamosioms dalims: sklaidos kanalui, pranešimų tipui ir bendravimo su tiksline auditorija formatui. Rezultatai parodė, kad dviejų šalių studentų požiūris į turinio paiešką, vartojimą, komunikaciją šiek tiek skiriasi. Šią situaciją galima paaiškinti dviem veiksniais. Pirmasis veiksnys – tai globalizmas, antrasis – internetas, kuriantis savitą naudojimosi juo kultūrą, į kurią įsitraukia vartotojai.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Vladislav Fomin,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Information & Media: T 97 (2023): Information & Media
-
Vladislav Fomin,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Information & Media: T 96 (2023): Information & Media
-
Vladislav Fomin,
Vincas Grigas,
Specialiojo leidinio, skirto informacijos ir komunikacijos teorijos ir praktikos raiškoms, įvadas
,
Information & Media: T 95 (2023): Specialusis numeris: Informacijos ir komunikacijos teorijos ir praktikos raiškos
-
Vladislav V. Fomin,
Vincas Grigas,
Įvadas į specialųjį lyčių studijų numerį
,
Information & Media: T 98 (2023): Specialusis numeris: Lyčių studijos