Galimybės naudoti korporatyvinį pasakojimą organizacijų komunikacijoje
Žiniasklaida ir komunikacija
Daiva Siudikienė
Publikuota 2016-11-15
https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10151
PDF

Reikšminiai žodžiai

pasakojimas
organizacija
korporatyvinės istorijos
tikslinės auditorijos
įsitraukimas
dalyvavimas
internetas

Kaip cituoti

Siudikienė, D. (2016). Galimybės naudoti korporatyvinį pasakojimą organizacijų komunikacijoje. Information & Media, 75, 38-56. https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10151

Santrauka

Šio straipsnio tikslas – atskleisti korporatyvinio pasakojimo panaudojimo galimybes organizacijų komunikacijoje. Straipsnyje analizuojamas korporatyvinio pasakojimo pritaikomumas šiuolaikinių organizacijų veikloje, leidžiantis padidinti tikslinių auditorijų susidomėjimą bei į jų įsitraukimą į komunikaciją. Teorinio tyrimo metodu buvo nustatyti korporatyvinio pasakojimo panaudojimo tikslai, pritaikomumo sritys, naudojami pasakojimo struktūros elementai bei schemos korporatyviniam pasakojimui sukurti. Empirinio tyrimo būdu buvo išnagrinėta, kokius korporatyvinio pasakojimo elementus naudoja didžiausios Lietuvos organizacijos, pristatydamos savo verslo istoriją socialinėse interneto erdvėse.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai