Lenkijos televizijos aktualijų laidų temizavimas per 2014 metų Europos Parlamento rinkimų kampaniją: autopoezės Lenkijos žiniasklaidos sistemoje
Žiniasklaida ir komunikacija
Tomasz Gackowski
Publikuota 2016-11-15
https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10149
PDF

Reikšminiai žodžiai

...

Kaip cituoti

Gackowski, T. (2016). Lenkijos televizijos aktualijų laidų temizavimas per 2014 metų Europos Parlamento rinkimų kampaniją: autopoezės Lenkijos žiniasklaidos sistemoje. Information & Media, 75, 7-23. https://doi.org/10.15388/Im.2016.75.10149

Santrauka

Šio mokslinio darbo tikslas – ištirti Lenkijos viešųjų debatų dėl Europos Parlamento rinkimų kokybę, kitaip tariant, kaip televizijos aktualijų laidos vidu­tiniam žiūrovui-rinkėjui bandė paaiškinti sudėtingus su Europos Sąjunga susijusius klausimus ir Europos Parlamento funkcionavimo esmę. Atliekant tyrimą taikyta kokybinės ir kiekybinės turinio analizės metodika. Moksliniame darbe daugiausia dėmesio skiriama temizavimo reiškiniui autoriaus apžvelgtose televizijos laidose. Diskutuojant žurnalistinėmis te­momis daug dėmesio kreipta į tokius klausimus kaip šios kampanijos procesas ir dinamika, jos pateikimas žiniasklaidoje, apklausų rezultatai. Tyrimo rezultatai patvirtino, kad rinkimų diskursas buvo smarkiai autopoeziškas (N. Luhmanno teorijos terminas) ir savireferencinis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>