Straipsnyje nagrinėjama integruota įmonių veiklos vertinimo sistema kaip viena iš priemonių konkurencinio pranašumo siekiui didinti globalios rinkos sąlygomis ir esminėms įmonės veiklos gerinimo priežastims išaiškinti, operatyvių veiksmų paieškai, siekiant užtikrinti tikslų – finansinių ir nefinansinių įgyvendinimą visuose įmonės veiklos lygiuose. Vadybiniams sprendimams priimti, tikslinga teoriniu lygmeniu tirti analitines įmonių veiklos vertinimo technikas, gebėti jas adaptuoti praktikoje į integruotą finansinės ir nefinansinės veiklos vertinimo sistemą, kuri turėtų būti orientuota palaikyti aukštus veiklos rezultatus ir įgyvendinti pasirinktą strategiją. Siekiant sukurti palankią verslo rezultatų gerinimo aplinką, būtina sutelkti dėmesį į įmonės veiklos procesus ir į jų racionalų ir sėkmingą valdymą. Procesinio požiūrio taikymas prisideda prie įmonės viduje ir jos išorėje vykstančių procesų gerinimo ir didesnės pridėtinės vertė sukūrimo.