Daugelio empirinių tyrimų duomenys patvirtino, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai gali gana tiksliai prisiminti reikalingą informaciją, tačiau būtina atsižvelgti į vaikų parodymų tikslumui turinčius įtakos veiksnius. Šiame straipsnyje aptariamas vienas iš svarbiausių tokių veiksnių – klausimų formulavimas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kokią įtaką ikimokyklinio amžiaus vaikų pasakojimų tikslumui turi įvairios klausimų formos ir nustatyti, kaip vaikų pasakojimų tikslumas priklauso nuo pasakojimo turinio. Tyrime dalyvavo 6–7 metų vaikai. Jie buvo dukart apklausti apie Kalėdų šventę darželyje. Tyrimo rezultatai rodo, kad vaikų pasakojimų tikslumas priklauso nuo klausimų formos: vaikai dažniau rinkosi neteisingą atsakymą į uždarus klausimus ir atsakymą „nežinau“ – į atvirus klausimus. Be to, nustatyta, kad vaikų prisiminimų tikslumas priklauso nuo pokalbio objekto: tiksliausi vaikų prisiminimai yra apie veiksmus, o netiksliausi – apie aplinkos detales ir pokalbius. Remiantis šio tyrimo rezultatais trumpai aptariamos praktinės vaikų liudytojų apklausos atlikimo rekomendacijos.